FAQ

Billing

Hoe wordt de maandelijkse prijs bepaald?

Uw maandelijkse prijzen zijn gebaseerd op het type nummer dat u kiest. Raadpleeg de pagina Prijzen om maandelijkse prijzen te bekijken, inclusief minuten en extra tarieven per minuut. Uw maandelijkse prijzen kunnen variëren, afhankelijk van het aantal minuten dat u gebruikt en de locatie (s) en het type telefoon waarnaar u gesprekken doorschakelt. Het is bijvoorbeeld minder duur om naar een Europese vaste telefoonlijn door te sturen dan om naar een Europese mobiel door te sturen.

 

Wat als ik korting wil?

Als u meer dan 5.000 minuten per maand gebruikt, informeer dan naar een korting voor bedrijven.

Welke betaalmethoden accepteert u?


Onze voorkeursbetaalmethode is Visa, MasterCard, American Express of Discover creditcards. We raden u aan een reservecreditcard in het bestand te bewaren, zodat u geen service verliest wanneer uw primaire creditcard vervalt. We accepteren ook PayPal, bankoverschrijvingen en cheques; Deze betalingstypen moeten echter handmatig worden verwerkt tijdens kantooruren en elke betalingsvertraging kan ertoe leiden dat uw service wordt onderbroken.

Zijn er belastingen, toeslagen of toeslagen toegevoegd aan mijn maandelijkse tarief?

Nee. Er zijn geen verborgen kosten. In tegenstelling tot onze concurrenten, bevat Annemieksatelier.nl alle belastingen en toeslagen in het maandelijkse bedrag dat wordt vermeld op onze prijspagina.

 

Hoe kan ik mijn account annuleren?


We staan ​​onze klanten toe om op elk moment te annuleren. Neem contact met ons op om uw privacy en veiligheid te garanderen en wij zullen u helpen bij het annuleren of sluiten van uw account.